Söndag 8 Augusti

Tjabba!(:

LK-Helgen kommer här:

Fredag:
Började dagen med jobb 9:45-16, sen åkte jag hem en sväng och fixade mig för kvällens partyyyy! Jag och Joel åkte in till stan och blev bjudna på waldorf med mamma och pappa, riktigt gott var det ju som vanligt!(:

Sen efter vi hade ätit åkte vi direkt till Tvillingarna Hellander där kvällens förfest var, var inte så många där från början men efter ett tag började folk rulla in och mest idrottsfolk som man kände till(: Just det blev även tvingad till bussen igen (kortspel) det var nog en hel del fusk när Martin är inblandad i bussen;P haha! Var riktigt trevlig kväll där och Tvillingarna hade ordnat det så bra, Tack för en bra förfest!:D Vi intog området vid tio och det blev som vanligt mycket upp och ner från hamn till hamn och träffa massa kända ansikten som vanligt, alltid lika kul att träffa alla!(: Vid två tiden cyklade vi hem med Joels grabbgäng, och thaimaten var natten käk såklart!;P

Här är lite bilder från kvällen



Lördag:
Vaknade tio och var ganska seg men det var bara att pallra sig upp för en jobbdag, 12-16 var det ju bara så det var ganska lungt!(: Efter jobbet kom Joel och hämtade mig och så tog vi hem Max-mat och satt ute och åt i det fina vädret!(:

Vid sju åkte vi in mot stan och lämnade bilen hos Joel och cyklade från Tuna till Örnäste där kvällens förfest var, det var Ida Larsson som stod för den denna kväll!(: Var inte så många man kände men iallfall Ida och Jacke plus Tvillingarna Hellander!(: Vi satt mest ute vid någon uteplats som fanns där eftersom Idas etta blev ganska så varm med massa folk! I slutet styrde jag och Joel upp musiken och det blev godingarna från Alanya och folket verkade gilla det, en riktigt trevlig förfest det med!(: Vid elva drog vi in, kollade inte mycket artister alls och ikväll var det mer folk men vi träffade ändå mindre kända ansikten. Kvällens käk stod Billys pan pizza för som endast kostade 20 spänn! Vid två stod vi med Olivia och väntade på hennes syster och då fick vi se världens fight och alla poliser bara sprang dit och det var minst åtta polisbilar, det var ganska coolt ändå x) Sen cyklade jag och Joel hemmåt(:

Här är lite bilder från kvällen



Söndag= Idag
Jag och Joel vaknade inte förrän tolv, vi sov som två stockar sen fyra! Blev frukost i soffan och kolla ett avsnitt Rena Rama Rolf, helt sjukt bra det är!;D Sen städade vi lite och åkte hem till mig. Har bara tagit det lungt här hemma och chillat med våran Messi!<3 Helgen tog ut sin rätt idag men en tvådagars var riktigt kul och det var ett tag sen sist!;P

Sammanfattar LK som en riktgt awesome helg med härliga förfester, men det har varit saknade personer som inte varit med men jag har även träffat hur många som helst som man inte träffat på ett tag så det har varit riktigt kul!(: LK är fan riktigt dyrt för att gå runt mellan hamnarna och inte ha bra artister, men det är ändå värt det!!

Nu ska jag kolla lite SATC och sen sova, God natt!(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0