Söndag 15 Augusti

Tjena!(:
Idag har jag jobbat, gillar verkligen inte att jobba söndagar:s Nog för att man får bra betalt och så men söndag känns som en vilodag och att man inte ska jobba;P Men det gick iallfall bra att jobba, men det är ju inte så mycket folk på söndagar så det känns lite ovärt men vi har ju bara öppet 12-16 så det blir ju inge lång dag iallfall.

Efter jobbet var jag så hungrig och kände för en god middag så vi gjorde tacos, extra gott bara för att det var på en söndag också:P Annars har jag bara tagit det lungt ikväll, ha varit så sjukt trött efter helgen bara för att det blivit sena nätter och tidiga mornar med jobb:P

Min nya nötar- låt!
Rihanna och Eminem- Love the way you lie

Just gonna stand there
And watch me burn
But that's alright
Because I like
The way it hurts
Just gonna stand there
And hear me cry
But that's alright
Because I love
The way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

I'm not afraid, to let you know,
To take a stand, And let you go,
When the weather turned to rain,
I felt you slowly drift away,
You left me lonely to feel the pain,
Girl I can't believe you'd do this way


Nu ska jag kolla lite Lejonkungen och sen sova,Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0