Onsdag 4 Augusti

Tjena!(:
Igår jobbade jag 11 timmar, förstår ni hur trött jag var efter det! Vi jobbade tre timmar efter stängning för att göra i ordning inför torsdag då det är Kampanjstart(: Fick middag och allt, men jag var ändå inte så trött som jag
trodde jag skulle vara efter en så lång arbetsdag:P


Idag har jag såkalrt också jobbat men bara 12-18 så fick lite sovmorgon och det behövdes eftersom det blev en ganska sen kväll igår. Det var mycket folk idag men det var kanske för att det regnade ute:P

Efter jobbet blev det bara hem och äta och sen vidare till Jokki!(: Hos Jokki var vi massa tjejer och några killar också. Jokki hade sitt avskedd fika och fick massa presenter!(: Sen fick alla sina hej då- kramar men jag tyckte det känns så overkligt att hon ska åka så jag tänker typ hela tiden att vi ses om någon dag igen. Fast den här gången gör vi ju inte det:( Men hon kommer ju hem om 4 månader igen, så jag hoppas det går snabbt och då har hon säkert upplevt massa roliga saker som hon kan berätta för oss!(: En sista sak:
Ha det bäst i Florida Jokki!:D


Nu ska jag försöka komma i säng, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0