Onsdag 25 Augusti

Tjena!(:
Idag var det ju tänkt att vi skulle åka och bada i Boden, men en sjuk och en som låg och sov så blev det inget:p Jag hade gjort mig klar och allt och så fick vi veta att det inte blev nå så då gick jag och la mig igen och steg inte upp förrän halv 1!:O Vi pallrade oss upp och åt frukost/lunch och sen cyklade jag och Joel in till stan och såklart när vi cyklar in börjar det regna men det var bara att kriga in till stan och sen hem igen i det vackra vädret!

sen vid 5 tiden kom Olivia hit och så åkte Joel iväg så då hade jag och Olivia lite middagsdejt, kul att hon kom hit för henne har jag inte heller träfat på ett tag(: Vi gjorde kyckling i pitabröd och det var såå gott har verkligen inte ätit kyckling på jätte länge eftersom en viss person inte kan äta det:p Sen tog vi det lungt här i lägenheten ett tag och sen kom Joel och hämtade oss och så åkte vi och kollade på när dom andra grabbarna hade Innebandymatch(:

Efter det åkte vi hem till Tobbe och där blev det att kolla på dagens program av Fångarna på fortet och Time Out, hann även skjutsa iväg Olivia till Tompan och påvägen hem höll jag på att köra på en katt!! Fan vad läskigt det var men som tur var hann jag ju bromsa och det var några meter kvar men shit det var sjukt hemskt just i det ögonblick det hände!

Haha all in är det väl vi brukar säga!;P


Nu signar jag ut för ikväll, Natti!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0