Måndag 23 Augusti

Hallå!(:
Idag börjar skolan för alla igen, och jag var typ påväg till skolan nästan och sen kom jag på att just fan jag har ju gått ut och tagit studenten och hela kittet! Det känns fortfarande helt overkligt, speciellt nu igen när skolorna börjat om:O Men nu börjar ju det riktigt livet, just nu vill jag bara ha ett riktigt jobb alltså en fast tjänst hade varit så himla skönt och jag håller tummarna!(:

Ja idag så har jag ju inte varit i skolan som alla andra utan gjort en massa annat. Jag och Joel började med att ta en tripp till Storheden och så gick vi på massa affärer där, b la Djurmagasinet där vi köpte en ny kattlåda som är som ett hus så att Messi inte stänker ner hela badrumet + en platta som man har just utanför kattlådan för att sanden inte ska spridas överallt!(: Plus lite mer små grejjer åt honom. Sen åkte vi till stan och gick på stan, och gjorde en del ärenden som att gå på banken och fixa en internetdosa så nu är det äntligen fixat!(: Shoppade en del också som vanligt;) En stickad tröja från Vila, En svinborste som är jätte bra för håret om man har hårförlängning, ett par nya svarta jeansleggins eftersom mina har gått helt sönder i rumpan. Och till sist världen snyggaste jacka typ, jag dog direkt jag såg den och köpte den på en gång från Monki!:D

Dagens Inköp


Ikväll har vi kollat Fångarna på fortet och Time Out, vi missade Rena rama rolf som var innan fångarna på fortet men det här är ju som vi säger " DrömMåndagen" Alla bra program på samma dag och perfekt att dom är på en måndag!;D Vi bakade även kladdkaka till tv programen, men såklart hade vi inte alla ingredienser så vi gick till våra böggrannar och lånade mjöl x) heheh! Sen bjöd vi hit grabbarna på kladdkaka och dom tyckte iallfall om den så helt misslyckad blev den inte iallfall;)

Nu ska vi kolla film, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

åh saknarf svenska TV-program.



Schnela Granar ni har Gurr :P

2010-08-24 @ 14:20:39
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0