Måndag 2 Augusti

Hallå!(:
Idag fick jag lite sovmorgon till 12, riktigt skönt och jobbade bara 12-16!(: Jag och Pernilla slutade samtidigt så då bestämde vi oss för att shoppa lite inne på H&M, vi hittad hur mycket fint som helst men när man jobbar där hinner man som inte alltid se allting som finns. Vi prövade massor men för mig blev det bara två tröjor, ett linne och ett par trosor!(: Känner att jag måste börja trappa ner på shoppingen, blir ju att jag kommer hem var och varanna dag med en H&M påse nuförtiden!;P

Dagens Inköp


Ikväll har jag och Joel varit och pantat massa burkar och handlat, shit vad man tjänar på att ha massa tomburkar hemma som man får panta in!(: Blev lite grejjer till lillkillen Messi också, sen hittade vi även en klösbräda och sele på blocket som vi åkte och hämtade!(: Så om ett tag när Messi blivit lite större kan vi börja gå ut med honom i sele också(:

Nu ska jag krypa ner i sängen och mysa med mina nya favoritkille, God natt!(:


Kommentarer
Postat av: Elina

hihihi vad kul med kisse :D:D

2010-08-04 @ 16:12:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0