Fredag 13 Augusti

Tjena!(:
Idag har jag också varit Ledig, två dagars ledighet är riktig lyx!(: Jag och Joel sov ut läääänge idag, sen blev det att åka in till stan och gå på stan med Olivia en sväng(: Ja jag var ju på stan igår men hon frågade och jag hade inget att göra så då hängde jag med en sväng. Jo jag vet att jag har köpstopp men var bara tvungen att köpa ett par läckra leggins från Monki!;P

Dagens inköp


Efter vi hade varit på stan åkte vi till Joels lägnehet en sväng och busade med Messi, sen åkte vi till Antnäs och tog med lillkillen, hade honom förrästen i sele idag för första gången och det gick riktigt bra!(: Jag och Joel väntade på mamma och pappa i flera timmar hemma, så till slut gjorde vi middag själva:P Det blev kebab med pommes till, ritkigt gott faktiskt!!(:

Ikväll har jag och Joel hängt med Amanda hela kvällen, hon är våran inneboende för en natt;P Vi åkte först in till stan och hälsade på Tvillingarna Hellander så fick dom se Messi för första gången(: Sen åkte vi till Tuna och lämnade alla saker + katten och sen tog vi cykeln till Elina och Viktor!(: Vi hängde med dom ikväll och kollade film, Remember the Titans hette filmen och den var sjukt bra!(: sen cyklade jag, Joel och Amanda hem hit till Joels lägenhet och vi han  se flera polisbilar, ambulanser och brandbilar så det var lite läskigt faktiskt!

Riktigt bra film!


Nu blir det sängen snart för alla oss tre,natti!(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0