Torsdag 29 April

Hallå!(:
Lyckad morgon med att jag försov mig till 15 min innan bussen ska gå men som tur var fick jag åka med pappa!(: Idag var det nationella i Engelska B dagen till ära och jag var sjukt nervös som jag alltid är just när det kommer till nationella. Men det kändes faktiskt som det gick helt bra, nu ska jag ju inte säga för mycket men det var ganska lätt för vi hade som tränat på rätt sak som kom som man skulle skriva om!(:phuuu! Sen åkte jag hem med tio bussen, så sjukt skönt att komma hem igen fast det fortfarande typ är morgon:P

Jag har hunnit med mycket idag:
-Varit ute på promenad
-Ätit lunch med mamma
-Haft en riktig sköta om sig själv dag med dusch,raka benen, hårinpackning, ansiktsmaks, målat tånagalarna och vanliga naglarna, plattat håret, plockat ögonbrynen m.m
-Sen har jag städat lite
-Läst alla mina tjugofemmiljoner bloggar
-Pluggat till provet som vi har imorgon

Jag vill så mycket utomlands och ha sommar, saknar den här veckan på Kreta!


Nu ska jag gå och lägga mig brevid min älskling, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag vill också vara där igen!!!! Så fint och roligt och härligt och BÄST!!:D

2010-04-30 @ 14:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0