Torsdag 22 April

Tjena!(:
Praktik på H&M även idag, det gick hur bra som helst och jag fick ta hand om hela underklädesavdelningen helt själv!(: Det vr typ årets kaos där på morgonen så det första jag fick göra var att städa hela avdelningen, sen packade jag även upp nya varor och hängde ut och gjorde lite rea. Det är så pillrigt att hålla på med underkläderna när man sak galja men det var ändå riktigt kul att vara där idag!(:

Sen åkte jag hem med Joel och vi åt middag, parisare blev det och det var sjukt längesen jag å det men det var gott. Sen efter middagen tog oss en riktigt powerwalk, det är ju så härligt väder nu så man vill ju bara vara ute typ!(: Förrästen så har jag helg redan idag, sjukt skönt!:D

Kolla vem som är det nya ansiktet utåt för MQ!;)


Nu ska jag läsa lite bloggar, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0