Torsdag 15 April

Tjennare!(:
Idag var det ännu en dag på H&M som gällde(: Idag kom det sjukt mycket varor så har mest fått stå nere på lagret och packa upp. När man står där nere känner man sig typ som värsta barnarbetarna för att det är i en källare och man står bara och jobbar på och är helt inne i det man gör! x) hahah!

Annars så har jag pluggat engelska, nästan gjort klart engelskarapporten som ska in imorgon för det är bara sammanfattningen kvar!(: Skönt att få den ur världen också, känner att jag börjar bli gode less på att plugga nu och min ambition ligger typ på noll! Men seriöst det är bara 5 veckor kvar ( om man inte räknar med den här) tills vi drar till Alanya och då kan man säga att skolan i princip är över!:D

Shit så fin klänning Emily Blunt har här!


Nu ska jag gå och äta bullar med kall mjölk, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0