Tisdag 6 April

Tjena!(:
Idag började dagen med en springrunda runt byn, kännde att jag verkligen behövde det efter att igår ätit hamburgare till lunch och pizza till middag! x) Efter jag hade varit ute och sprungit hoppade jag in i duschen och sen fixade jag mig, sen åkte jag med Olivia in till stan vid tolv(: Vi träffade Joel och så fixade dom resan, så nu är Olivia även med på våran studentresa till ALANYA!:D Efter det gick jag och Olvia på stan och shoppade för fullt, både jag och hon(: Kändes som att det var år sen jag gick på stan så börsen behövde tömmas lite!;)

Dagens Inköp:

Jeans-Carlings


Tröja-H&M


Bikini-H&M


Ikväll har jag varit med Joel,Tobbe och Martin(: Vi var hos Tobbe och kollade Snabba Cash, jag har velat se den jätte länge men Martin hade laddat hem den med så dålig kvalité så jag lyckades somna 20 minuter in i filmen och sov nästan hela filmen! x) hahah! Jaja får ta och se den en annan gång istället med bättre kvalla(:

Nu ska jag krypa ner i sängen med min Joel, pusstjing(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0