Tisdag 27 April

Tjabba!(:
Idag hade vi sovmorgon till 12 som vanligt och det är alltid lika underbart!(: Skolan rullade på som vanligt med två vanliga lektioner och sista lektionen var ganska ovanlig:p Vi hade nämligen idrott och idag stod bad i pontus på schemat, shit vad taggad jag var!:D Men vi fick bara simma lite, göra massa konstiga hopp från trampolinen och fys i slutet. Shit jag dog typ i slutet, helt sjukt jobbigt var det med fys!:O Så jag tror jag ska åka och bada snart på riktigt istället;P haha!

Annars har jag fått helt sjukt mycket gjort idag:
-Studentresan till Alanya- Kirrad
-Balbiljetten- Kirrad
-Emma fixade studentflak så det är också- Kirrat
-Balbilen är perfekt med mig,Joel,Tobbe och Tove i- Kirrad
-Lämnade in 4 inlämningsuppgifter, så nu är det bara några prov innan allt är över
-Lämnad in ledighetsansökan för studentresan, även fast man kanske inte behöver det


Då var det väl bara att ta tag i plugget, min kväll går helt klart i pluggandets tecken, blääää! Och Nationella på torsdag i Engelska B är jag sjukt nervös över eftersom att alla säger att det är så jävla svårt, till och med alla smarta människor så hur fan ska det gå för mig då!:O

BARA 26 DAGAR KVAR TILL ALANYA MED VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKOR!:D


Nu måste jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0