Söndag 4 April

Tjabba!
Sjukt dålig uppdatering här på bloggen men under påskhelgen har jag haft så mycket annat för mig så jag har inte hunnit blogga alls men här kommer en liten resumé:

Torsdag
-Jag tog ledigt från praktiken och så åkte jag,Joel,Emma och Martin iväg till Ikea, vi tog min bil och körde hälften av vägen var alltså en fjärdedel:P Vi kom iväg vid elva tiden så direkt vi kom fram till Haparanda så åt vi på Subway, sjukt gott vare med en macka med fajitakyckling på!(: Sen efter vi ätit oss mätta så gick vi runt i gallerian och kollade in butikerna där och jag köpte en jättesöt ring på H&M. Alko var sista affären vi gick på i gallerian och där köpte vi hyffsat mycket men det sjuktaste var ju ändå när Joel skulle betala! Tror ni inte han hade tappat sitt bankkort, men som tur var kom jag på vars jag hade sett det sist och det var på Subway brickan och som tur var låg det kvar där, sjukt tur han hade!(:
-Efter det begav vi oss mot Ikea och det blev storshopping för Joel, han handlade hur mycket som hellst till sin lägenhet(: Vi andra gick mest och bara kollade runt, och sen begv vi oss hemmåt igen.
-På kvällen var vi alla tjejerna hos Jokki och hade det trevligt, och dom blev så sjukt lurade av mig, Joel och dom andra grabbarna i Joels gäng, när Joel döck upp hos Jokki helt oväntat och avslöjade skämtet! x) HAHAHA det var det bästa aprilskämtet genom tiderna som jag varit med om men det roligaste av allt var ju att se deras reaktioner!;)

Vi inne på Ikea!


Fredag
-Dagen började med att jag och Joel vaknade vid tio och åt frulle, sen åkte han hemmåt och jag kände att jag behövde en riktig makeover. Jag duschade,rakade benen,gjorde hårinpackning,hade ansiktsmask,plockade ögonbrynen,målade tå och fingernaglarna( även filade dom), plattade håret och till sist sminkade mig(:
-Sen blev jag bjuden på middag hos Tobbe så då åkte jag till Tobbes mamma och åt middag där med Joel,Tobbe och Tove, vi blev bjuden på oxfilé och det var sjukt gott!:D
-Efter det åkte jag hem en snabbis och for till Jokki på födelsedagsfika ännu en gång med alla girlsen och hon fick sin fina present av oss!(:
-Till sist åkte jag tillbaka till Joel och tog med mig Olivia och så blev det förfest där med Joel,Olivia,Tobbe och Hallin. Det var sjukt kul och det slutade med att jag och Olivia agerade frisörer åt Hallin och han fick en ny frilla;) Sen var det Cleo som gällde för hela slanten, det var väldigt mycket folk och många kända ansikten. Men hela Cleogrejjen slutade inte så bra så vi drog till Max och sen vidare hem till Joel för att sova.

Jokkis goda födelsedagsfika!


Här kommer även lite bilder från förfesten hos Joel!(:


Lördag
-Jag och Olivia som även hon hade sovit hos Joel hjälpte till att städa undan lite sen åkte vi nästan hem på direkten. Hemma tog jag det bara lungt fram tills middagen. Det blev Påskmiddag här hemma med familjen, morfar och Joel, det var ingen höjdare eftersom det typ var samma sak som julbord tyckte jag x) Efter middagen åkte jag,Joel,Olivia,Jenny och Amanda till Amandas stall och kollade på hennes hästar(: Det var så sjukt kul att ha med Joel och Olivia för dom var typ lite rädda för hästarna och man fick sig många goda skratt i stallet(:
-Sen åkte Joel hem och vi flickor åkte till Jenny och bara tog det lungt där hela kvällen, vi satt mest och pratade och kollade lite Bella och Tyras Show(:

Maskaran och Parfymen fick jag i mitt påskägg av Mamma och Pappa, Armbanden fick jag av Joel och ringen var den jag köpte i Haparanda!(:


Söndag
-Idag vaknade jag och Joel vid elva då drog vi oss upp från sänge och åt frulle sen gick vi ut i den fina vädret och satt även på min balkong och stekte!(: Vi var ute i solen tills klockan var fyra typ! Men det är så skönt ute nu när det äntligen börjar bli vår, bara all snö smälter bort snart!
-På kvällen åkte jag,Joel och Jokki till Tobbe och hängde med massa grabbar där. Det var fifa-lir hos Tobbe så vi spelade massa fifa och det var andra gången för mig och första gången för Jokki som vi spelade men det gick bra, eller när vi körde turnering alla mot alla gick det väl inge vidare för mitt lag! x)


Ja det här var ungefär hela min helg och ni är bra om ni orkade läsa hela inlägget;) Nu ska jag sova,pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Joel!

Tack än en gång för en sjuukt trevlig helg!<3



Och att det inte gick så bra i Fifa kan du ju skylla på mig ;)

2010-04-05 @ 21:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0