Söndag 18 April

Tjena!(:
Idag har jag verkligen typ städat hela dagen, hela övervåningen är typ klinisk ren nu från alla skit och jag menar inte nu att jag bara dammsugit utan jag har gjort rubbet! Men nu luktar det så här fräscht och nystädat!(: Jag har även varit på en promenad med Jenny efter städningen och innan middagen, vi promerade runt byn och pratade på om allt möjligt, skönt att det slutat snöa iallfall och solen kom faktisk fram ett tag till och med!(:

Ikväll har jag bara varit hemma och tagit det lungt. Jag har ungefär suttit vid datorn hela kvällen och tagit igen alla missade bella&Tyrashow program som jag inte hunnit se, läst alla mina bloggar jag följer plus typ resten av alla luleås tjejers bloggar!:O Jag är verkligen en riktg nörd när det kommer till att läsa bloggar!

Strax ska jag krypa ner i min renbäddade säng och kolla på Gossip Girl avsnittet som jag inte sett ännu. Inatt ska jag sova helt själv, förta gången på en vecka!:O Men nu är det nästan svårt att sova själv och jag sover bättre med min älskling vid min sida(: Fast den enda gången jag och Joel är ensamma med varandra är just när vi sover för annars är det alltid full rulle och vi är alltid med massa människor, fast det är ju bara rolig ändå så!(:

Ungefär så här trött är jag nu


Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0