Söndag 11 April

Tjena!(:
Gårdagen var helt okej, även fast det blev lite kaos där i slutet med skjutsen. Men hemma hos Elina och Viktor var det sjukt roligt med massa härliga människor!(: Vi drog även och kollade andra halvlek av el classico på the Corner, men det var ingen höjdare. Vi kom ändå i säng vid ett så blev ingen jättesen kväll men det gjorde inget:P

Här kommer lite bilder från Gårdagen:



Idag är det söndag och det brukar innebära plugg, och jajjamen jag har en hel engelska rapport att skriva tillsammans med Emma så det var påtiden att jag tog tag i den idag. Men det gick över mina förväntningar och jag gjorde typ klart 2/3, men usch så jobbigt det är att plugga och när man inte har plugg så ofta glömmar man ju nästan bort hur man pluggar!:O

Ikväll har jag hängt med Joel, Tobbe och Fredde!(: Vi spelade Fifa, eller okej jag spelade en match men jag vann!;) Sen chillade vi bara och så åkte vi till donken eftersom dom skulle käka där typ elva på kvällen!:O haha! Men det blev iallfall en trevlig kväll med grabbarna(:

Nu måste jag i säng för att orka med skolan imorgon, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Elina

Hur många av dom bilderna tog jag? hehe

2010-04-12 @ 22:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0