Onsdag 7 April

Tjabba!(:
Idag började morgonen med att jag vaknade upp brevid min underbara pojke, vi åt frulle och sen gick vi och la oss i soffan och kollade dom två senaste 90210 avsnitten, shit vad bra det var!;D Efter det kom Joels mamma och så började vi fixa massa i lägenheten, ett nytt snyggt badrumsskåp kom upp, ett nytt tv bord, handdukshållare och rensning i hela lägenheten. Men det blev riktigt nice!(: Efter vi hade gjort allt det var klockan så mycket så det var dags för middag, då följde Joel med hem och åt och sen skjutsade jag tillbaka honom hem eftersom han skulle vara med sina grabbar(:

Ikväll har jag roat mig med att rensa, städa och vika om allting i min garderob!(: Jag fick ideén från Olivia som gjorde det för någon dags sen så kände att jag behövde ta tag i min egna garderob. Alltså helt sjukt vad mycket kläder jag har köpt, jag rensade ut en hel påse med kläder och tog alla mina sommarklänningar till Joels läegenhet och ändå är min garderob och byrå helt fullproppad!:O Jag ska egentligen inte klaga för det är ju kul med mycket kläder så!(:

Efter jag hade gjort det blev jag less så då tog jag en promenad med Jenny och Amanda, skönt att få komma ut och röra på sig lite!(:

Ungefär en sån här outfit hade jag tänkt ha nästa gång det blir Party, förutom att jag skippar hatten!


Nu ska jag läsa lite bloggar, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0