Onsdag 28 April

Tjena!(:
Idag var det praktik på H&M som vanlig 9-16, eftersom vi hade morgonmöte på morgonen med frukost och hela kittet!(: Sen så håller ju Everyday på damavdelningen att flytta dit upp nu när dom äntligen håller på att börja bli färdiga med renoveringen. Det blir så himla snyggt och det känns nästan som en helt ny butik där uppe!(: Idag var det extra roligt att ha praktik, bara för att jag hade sånna roliag människor omkring mig hela dagen och allt kändes som att det gick så lätt:D

Idag har jag äntligen köpt en ny parfym eller ja det är ju min vanliga Viktor & Rolf- Flowerbomb, fast den har varit slut ett tag men idag köpte jag äntligen en ny!(: Men 780 spänn för en prafym är väl lite att ta i!:O Men nu är jag iallfall mig själv igen:P

Efter praktiken har jag bara varit hemma och tagit det lungt med läxböckerna som är mina nya kompisar för tillfället;O

Nu blir det att unna sig en Ben & Jerry glass framför nyaste avsnittet av 90210!;D


Nu måste jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0