Onsdag 21 April

Tjabba!(:
Idag var det dags för H&M 10-17 som vanligt!(: Dagen gick otroligt snabbt för jag fick göra så mycket olika saker idag, bla fick jag göra två skyltdockor på dam och dom blev faktiskt riktigt fina eftersom det var så snygga kläder det handlade om. Fick massor av beröm för mina dockor och det känns så himla bra!(: Hade även utbildning med några på eftermiddagen och där fick jag lära mig mycket om H&M:s värderingar osv, väldigt intressant faktiskt(:

Ikväll har jag varit med tjejerna och firat världens bästa Jenny som fyller år idag!:D GRATTIS IGEN GUMMAN!:D<3 Hon hade bakat världens godaste fika och och även gjort det jättefint, jag proppade i mig hur mycket fika som hellst så nu är jag ungefär mätt ett år framåt typ x) Hon fick även jätte fina presenter av oss och jag tror faktiskt hon blev riktigt nöjd och glad!:D

Här är Jennys goda fika, uppdukat och sådär riktigt snyggt!




Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Taack så mycket sötnos!!! :D

2010-04-27 @ 18:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0