Onsdag 14 April

Tjena!
Idag var jag tillbaka på H&M igen och hade praktik 10-17, shit vad längesen det kändes som man var där. Nu hade dom flyttat ner Kosmetiken och allt eftersom dom håller på att bygga om där uppe. Jag fick ett projekt idag som jag skulle hinna klart med innan jag hade kassan på eftermiddagen. jag skulle kolla vilka plagg som skulle vara på rea och med det var jag tvungen att gå igenom varenda lilla plagg på två avdelningar!:O Förstår ni hur jobbigt det var, men sen när jag hade hittat allt och fick göra om lite på avdelningarna och fixa rean där den skulle vara och gjort det snygg så blev jag faktiskt lite nöjd!(: Sen fick jag stå i kassan dom två sista timmarna och oj vilket tryck det var nu när kosmetiken också är där nere:P

Ikväll har jag varit med Olivia,Joel,Tobbe och Fredde(: Vi var hos Tobbe och grabbarna lirade lite fifa och nhl som vanligt, sen åkte vi till donken och åt "kvällsfika" typ och var där i någon timme och bara satt och pratade(: trevlig onsdagskväll om inte annat;)

Det här är det enda Joel och hans grabbgäng gör när dom är med varandra, deras drog typ! x)
 

Nu ska jag kila, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Joel

underbar underhållning ;D

2010-04-16 @ 10:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0