Måndag 26 April

Hallå!(:
Idag har det varit skola som vanligt då, sjukt ovärt att vi kom på första lektionen eftersom läraren inte ens skulle vara där!:O Då fick ju jag och Emma extra lång lunch iallfall och knallade till kungs och åt där med massa männiksor, tycker om att äta där för att våran matsal känns så himla mörk och deppig, men kungs däremt lyser typ upp och så är det alltid så roligt folk där:P Efter skolan tog jag och Emma tag i våra liv och gick till Inpan och tog ett pass i gymmet, grymt skönt vare!(:

Måste bara berätta en sjukt rolig sak som hände idag på lunchen:P Jag följde med Olivia upp till hennes skåp för att hon skulle kolla om hon hade nå grejjer kvar i skåpet som hon behövde lämna in, men det var helt tomt förutom en plastpåse med en jacka i. Olivia tar upp jackan och luktar på den sen säger hon: FY fan den luktar ju spya och så slänger hon den i sopkorgen! HAHAHA det var så mycket roligare live;) Så om någon behöver en jacka är det bara att knalla upp till 5:an på kung!;D

Ikväll var det tänkt att jag skulle plugga men jag hamnade här istället, ska väl föröska läsa igenom lite till provet nu. Men först ska jag ta mig lite kvällsfika:)

Olivia Palermo stil diggar jag hårt!




Nu ska jag kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0