Måndag 12 April

Hallå!(:
Ja då var mitt sista påsklov över, hur konstig är det inte att aldrig mer ha påsklov!:O Men nu är det verkligen inte länge kvar innan skolan är slut, 6 veckor kvar av skolan sen sätts betygen och vi drar till Alanya en vecka sen är det en vecka man typ inte gör något på och sen är det äntligen Studentveckan!(:

Idag var det som en vanlig måndag i skolan med första lektionen som vi inte gjorde nästa något men vad är det för vits att ha en lektion på 35 min? Sen vare lunch och jag och Emma stekte ute i solen, nu känner man verkligen att det är vår på riktigt(: Sen hade vi Svenska och började kolla Moulin Rouge, åhh vad jag tycker om den filmen och speciellt låtarna!

Ikväll skulle jag plugga men det fanns en annan sak som var tvungen att komma emellan, så nu får plugget överlåtas till imorogn istället:S



Dagens Outfit


Tröja- H&M
Jeans- Carlings
Skor- Convers
Klocka- Ur pch Penn

Nu ska jag krypa ner i sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0