Lördag 24 April

Hallå!(:
Idag har jag jobbat på H&M 12-16!(: Jag har ju bara jobbat fyra timmar men känns som jag har jobbat en hel dag, för just nu är jag helt död i skallen och kroppen. Det var hur mycket folk som helst men det kan man ju förstå eftersom det är löningshelg, så det var nästan lite jobbigt:S Men jag ska inte klaga som får jobba och jag älskar ju att jobba där jag jobbar så!:D

Efter jobbet har jag bara varit här hemma och tagit igen mig lite på bloggfronten, klockan är kvart i sju och mamma har inte änns börjat med maten!:O åhh vad jobbigt det är när vi alltid ska äta så sent, jag tror våran familj nästan är värst i stan på att äta middag sent!:O Ikväll blir det kanske att hitta på något med några av girlsen annars blir det nog bara en hemmakväll själv, vi får se helt enkelt:P

Jag vill bara ha sommar nu på en gång!!!!



Nu ska jag kila, pusstjing(:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0