Tisdag 8 September

Tjabba(:
Idag var min väckarklocka ställd på 06:15, japp jag skulle upp i ottan! Det var för att jag hade äntligen Riskettan idag, som jag har tjorvat med den där jävla riskettan men nu är den ju gjord(: Seriöst det var de onödigaste jag varit på, visst det är ju säkert bra att dom har riskettan men allt dom säger vet man väl sen innan eller? Iallafall så höll jag på att somna och satt typ och röck i stolen, ni vet så där som man kan göra precis innan man somnar. Men det känns bra att jag iallafall gjort bort den idag!(:

Sen var det bara att knalla till skolan och ha två lektioner som var helt chillbill(: Efter det så hade vi indv och för min del så var det Idrott och Hälsa B, jag är faktiskt helt taggad för att ha det och våran grupp verkar helt bra med många roliga människor(:

Ikväll har jag och Jenny varit och tränat på Inpuls. För jag gav Jenny mitt 1-månaderskort eftersom jag vill att hon ska börja träna där sen som hon mest troligt kommer att göra;) Vi var iallafall på Lätt Arobic, för vi ville börja lite chill nu såhär i början. Men seriöst så roligt det var, jag har kommit fram till att jag älskar att gå på pass och att det är en så bra träningsmetod för jag blir så taggad av det!;D Efter vårat träningspass blev det att besöka hälsans hus och där blev vi kvar i typ nån timme. Tack Jenny för att du alltid ställer upp och orkar dras med mig!<3



Nu väntar min sköna säng, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: sara

sv: när du vilL! säg bara tid och dag ;)

2009-09-09 @ 21:28:04
URL: http://saranilsssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0