Tisdag 29 September

Hallå!(:
Hade sovmorgon idag till tolv, fast åkte ändå in med tio bussen för att hinna gå på stan en sväng(: Jag fick med mig Emma och jag hittade massa fina saker fast det blev bara två plagg som fick följa med mig hem. Vi gick och åt lunch på skolan innan vi började, träffade även söta Elina där som joinade oss vid lunchen(: Dagen rullade på som vanligt sen, men sista lektionen var riktigt olidlig. Vi hade idrott ute och smart som jag är så tänker jag typ fortfarande att det är sommar ute och tar med mig på tok för lite kläder. Jag höll på att förfrysa mina händer och det är helt seriöst! Så nästa gång blir det typ vantar, vinterjacka och hela kittet på (eller iallafall nästan)

Ikväll har mina brudar Jenny och Amanda varit här och som alla andra tisdagar har vi kollat nyaste avsnittet av One Tree Hill och Gossip girl(: sjukt bra!



Nu ska jag kila mot sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0