Tisdag 22 September

Tjabba!(:
Idag hade vi egentligen sovmorgon till 13:00, men jag,Emma och Dennis skulle på möte klockan nio med ett tryckeri angående vårat UF-företag . Haha tryckeriet låg på kronan, och visst vet ju alla vars kronan ligger men det blev ändå lite felkörning;) Mötet tog typ fem minuter men vi fick ändå veta mycket(: Efter det fick jag och Dennis följa med Emma hem, där kollade vi What happens in Vegas, fan så rolig film fast har ju sett den förut. Råkade dock somna till ett tag under filmen x) Vi blev även bjudna på lunch hemma hos sötEmma(: Sen tog vi bussen in till stan och hade våran första lektion klockan ett, religion och idrott stod på dagens schema.

Ikväll har jag varit med Jenny och Amanda och kollat dagens nya avsnitt av One Tree Hill och Gossip girl, som var skit bra som vanligt!;D


Dagens Outfit

Tröja- H&M
Linne- H&M
Jeansleggins-Vero Moda
Skor-Convers


Nu ska jag kika lite på facebook, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0