Tisdag 15 September

Tjabba!(:
Idag hade vi sovmorgon till 13:05, helt underbart var det att få sova ut tills man vaknade av sig själv(: I skolan hade vi en lugn religionslektion, efter det åkte jag bil med Louise,Emma och Sandra till Skogsvallen eftersom det var där dagens idrottslektion skulle vara. Haha det blev en ganska rolig bilresa eftersom vi typ körde fel hundra gånger x) Men vi han iallafall fram i tid, det var nämligen så att vi skulle få paddla kajak. Ojoj trodde lätt att vi skulle tippa i, men jag och Lousie var proffs (nästan). Det var iallafall skit roligt, bara det att man blev sjukt trött i armarna men det får man ta. Så såna här idrottslektioner gillar vi!(:

Gissa vad jag har gjort ikväll? Sett det nyaste avsnittet av både ONE TREE HILL och GOSSIP GIRL!!!<3 Som jag har längtat efter det här (haha jag vet att jag nöter serier), och båda var superbra! Fast nog är det ju sjukt tomt utan chad och hilary i One Tree Hill;/ Det kommer aldrig bli samma sak men man måste ju som ändå följa det, även fast det var dumt att dom gjorde en till säsong. Det enda som är så jobbigt är ju att man måste vänta en vecka till nästa avsnitt eftersom jag kollar dagen efter dom i USA. Men seriöst man kan ju inte vänta tills det kommer på tv i Sverige för det tar ju typ ett år.


Nu ska jag kila, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0