Tisdag 1 September

Tjabba(:
Ja då var det ny månad, och hösten närmar sig fast idag var det faktiskt riktig sommarvärme ute!(: Idag hade sovmorgon till 12:00, underbart skönt var det!(: Och skolan annars var helt chill med två lektioner som vi i princip inte gjorde något på. Efter skolan gick jag,Emma och Micke till Roasters. Blev bjuden av Emma på fika som en försenad födelsedagspresent, tack sötis!(: Det blev en mega chokladboll och en varm choklad, gissa om vi typ fick sockerchoken efter det!;D

När jag kom hem hade mitt nya bankkort kommit i posten, perfekt nu behöver jag inte bara leva på en tjuga längre;)  Fick även en fin liten oväntad present från Antnäs äldreboende. Sen tog jag en löprunda till skäret, kände att det var ganska så välbehövligt efter fikat på Roasters. Sen har jag pluggat vägmärken, seriöst det är ju typ helt enkelt för allt är ju som ganska logiskt egentligen. Sen ringde Amanda och hörde om jag skulle hänka på en prommis, så det blev en promenad runt Antnäs med Jenny och Amanda också(: Så idag har jag faktiskt varit ganska hurtig!

Jag och Emma förra vintern, vem har sagt att vi är helt normala?;D



Nu väntar sängen på mig, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: linda

så har du snott min bild på er maria :P

2009-09-02 @ 19:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0