Söndag 27 September

Hallå!(:
Gårdagen blev mycket trevlig(:Vi grillade som sagt i grusgropen och det var mysigt, sjukt längesen man var där. Vi var kanske där en timme men under den timmen tror jag aldrig att jag skratta så mycket som jag gjrde då på riktigt länge. Alex hade helt sjuka saker som han berättade;P Efter det knallade vi ner till Jenny och kollade filmen The Reader, jag tyckte den var lite konstig och kanske inte riktigt min typ av film. Plus att mina ögon höll på att falla igen sista halvtimmen av filmen.

Idag har jag inte alls gjort någonting typ, men det känns som att söndagar är såna där dagar man bara är hemma på och inte gör ett piss. Eller så ser iallafall ofta mina söndagar ut. Har iallafall kollat senaste avsnittet av 90210 och the beautiful life som jag var lite efter att se. Båda var skit bra!(: Men läste att det inte kommer något mer avsnitt av the beatiful life för att den nya serien blev en flopp, men hallå man kan ju inte sluta sända efter bara två avsnitt!;O Dom kan ju ändå sända alla dom avsnitt dom spelat in annars är ju allt arbete bara i onödan.

Hunken Liam i 90210!!;)



Jag förstår mig inte på dig, varför ska det vara så svårt att släppa taget?

Nu ska jag kila,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0