Onsdag 9 September

Tjennare!(:
Idag hade jag körlektion på morgonen, det var ett tag sen men det gick faktiskt skit bra!(: Min körlärare klagade inte på någonting och det är fan ovanligt. Nu känner jag mig sjukt peppad på körkortsfronten, nu gäller det bara att ligga i lite!

Efter körlektionen hade jag praktik på H&M, dagen gick snabbt precis som alla andra dagar gör när jag är på H&M!(: Men i slutet av dagen fick jag extremt ont i ryggen, men det är nog för att jag inte är van vid att stå och gå upp en hel dag. Men en som jobbade där berättade att man förbränner lika mycket som på ett spinningpass, det tyckte jag var ganska coolt! x)

Haha såg nyss Idol, det är ju bara ett måste att se det nu när det är uttagningarna. Fy fan så roligt det är, vissa av människorna är ju bara ett skämt!;) Men såklart finns det ju fortfarande talanger ute i Sverige(:

Seriöst kolla vilken underbar klänning Blake har på sig!


Nu ska det skördas i farmville, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0