Onsdag 30 September

Tjabba!(:
Idag var det H&M som gällde 09:00-17:00(: Kom en timme tidigare eftersom jag var tvungen att sluta förra torsdagen en timme tidigare. Så fick testa på att ta emot nya varor, ni kan ju bara gissa om det var mycket ny varor så här efter löningshelgen. Det var galet mycket!;O Annars har dagen rullat på som vanligt, Olivia kom in en sväng och hälsade på också(: Ja jag tycker att ni ska komma in på H&M på onsdagar eller torsdagar och hälsa på mig för det vore toppen!(:

Idag har det varit en sån här riktigt jobbig dag psykist, det har hänt så mycket tråkigheter. En släkting har avlidit, har fått agera bra och stöttande vän åt en av mina kompisar som har det lite svårt just nu. Tänk ändå så skönt det är att ha äkta vänner, va tusan skulle man göra utan vänner? Jag hade aldrig klarat av att leva utan vänner, då hade jag seriöst hoppat. Så tur JAG har som har alla mina söta vänner, ni vet vilka ni är hoppas jag! Tack för att ni finns och gör mitt liv värt att leva!(:




Nu ska jag sluta tönta mig och gå och kolla nya avsnittet av 90210, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jokki

jag hade faktiskt tänkt gå in på HM idag, men jag hann inte, jag och elöjn fick bråttom till matten!

2009-10-01 @ 17:48:55
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0