Onsdag 16 September

Tjabba!(:
Min morgon började med körlektion, fick köra massor i stan och det gick helt okej(: Sen fick jag rycka till H&M fast kom ändå tjugo minuter sent och alla saknade mig visst, även fast jag hade sagt till min handledare att jag skulle komma lite sent. Fick stå nere på lagret hela förmiddagen, men sen när det blev lunch fick jag vara med på nå möte och blev bjuden på mat och hela kittet(: Efter lunch fick jag testa vara lite på barnavdelningen, shit vad lost jag var där. Gick runt som en virrig höna och hittade inte alls vars någonting hängde. Men det var ändå kul att vara på barn, alla kläder är ju så sjukt söta där(:

Efter jag hade slutat gick jag på stan en sväng, det var minst hundra år sen jag gick på stan så det behövdes! Hittade massor med fina saker men man har ju inte alla pengar i världen. Blev iallafall att sprätta 400 spänn. Hittade två linnen,sjal och armband(: Förrästen så kom mina träningskläder igår som jag beställde, allt passade perfekt(:

Jag har 0:00 kr kvar på min mobil, känns inte så nice! Jag tror jag är bäst-på-att-slösa-upp-mina-pengar-på-mobilen-snabbast tjejen, känns som att det hinner gå typ två veckor så har 300kr rykt! Så ring istället.

Nu ska jag kolla till min farm på fb, pusshejs(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0