Måndag 28 September

Tjennare!(:
Ja då var en ny skolvecka igång igen, har inte varit allt för händelserik dag. Skolan har bara rullat på som vanligt med tre lektioner. Efter skolan gick jag och Emma en sväng på stan. Det är nämligen så att en som vi känner hennes pappa ska till kina och köpa massa vinterjackor och nu har jag fått tillfället att beställa vilken vinterjacka jag vill därifrån, så jäklarns snällt eftersom det är så sjukt mycket billigare att köpa därifrån(: Jag testade både en fjällräven dunjacka i marinblå och en Canada goose i svart. Hellst vill jag ju ha en fjällräven men om han inte hittar någon sån så tar jag en Canada goose istället(: det passade så perfekt eftersom jag ändå skulle ha en ny vinterjacka i år plus att jag inte behöver betala fem tusen för en!;D

 VS

Ikväll har jag och jenny tränat på Inpuls, afro power dance blev det idag(: Kul var det men det är ju inte så himla jobbigt träningspass, men det var jobbigt för huvudet eftersom man slänger så mycket med det hit och dit så jag blev alldeles snurrig;P

Nu ska jag måla naglarna, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Linnea

ÅHH! Detta kommer vara den tredje vintern jag suktar efter en dunis à la fjällräven. aviiiiiiiiiiis.

2009-09-29 @ 16:11:34
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: Elina

Förbered dig för en jävligt dunig jacka :P Man ser ut som en kyckling, be han typ kolla kvallan innan han köper den =)

2009-09-29 @ 21:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0