Måndag 14 September

Tjabba!(:
Ja då var en ny vecka igång igen. Hade sovmorgon idag till halv elva fast vi egentligen inte började förrän halv ett, men vi var tvungen att fixa lite med vårat Uf-företag. Fast jag vet inte om vi kom så mycket längre, rådgivare är inte klart ännu men hoppas det löser sig(: Vill bara börja få igång allting nu, känner mig faktiskt taggad på att starta ett företag(:

Efter skolan så missade jag bussen, toppen! Men som tur var var det ju inte allt förlänge jag fick vänta. Sen fick jag stressa hem och slänga i mig lite spagetti och köttfärsås och ta en buss tillbaka in till stan igen. Jag och Jenny körde Body Step på Inpuls, det var nytt program och hela kittet så jag blandade ihop allt men det var ändå kul(:

Åh vad jag bara vill beställa hem massa kläder nu, känner att min garderob behöver fräschas upp nu inför hösten. Det finns så sjukt mycket snygga höstkläder nu, och höstens kläder är inspererade av våra skogar med mycket färger, former och strukturer. De gillar jag! Så det är inte lika mycket grått och tråkigt, även fast det finns där men det funkar ju också alltid.


Nu blir det att kolla första avsnittet av 90210 säsong 2, pusstjing(:


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0