Lördag 26 September

Tjabba!(:
Gårdagen var riktigt trevlig!;D Började med förfest hos Amanda P i hennes lägenhet i stan, där var det ett dussin tjejer som hade askalas roligt. Vi sjöng och dansade för fullt och alla var verkligen på topp och super taggade för Cleo. Ja jag tror jag nästan var lite för taggad;D
Vid elva drog vi oss alla in mot staden och kom fram till Cleo där vi möttes av en hundra meter lång kö typ! Eftersom dom flesta av oss inte hade förköp så var det bara att ta plats i kön men som tur var behövde vi inte ställa oss längst bak iallafall. Vi fick väl ungefär stå och köa två timmar eller nå, usch vad jobbigt det blev när alla började trycka på och till slut var det typ bara jag och Amanda som pallade att stå kvar i kön medans dom andra drog till Max. Vi kom iallafall till slut in på Cleo(: Där inne träffade jag endel kända ansikten, vi dansade en hel del och så hjälpte jag en kille att komma in utan leg;D Kvällen slutade iallafall vid tre, med trötta fötter traskade vi till bilen där pappa satt och väntade på oss.

Här är lite bilder från Gårdagens festligheter:



Idag har jag varit helt trött och seg, men följde ändå med en sväng in till stan med min familj och gjorde lite ärenden. Fick då passa på att övningsköra, shit vad trafik det var inne i stan fast det kanske berodde på att det både var hockey och basket bollens dag.
Ikväll blir det att hänga i byn med Jenny,Alex,Linnea(: Vi ska grilla i grusgropen och säkert hitta på massa annat skojj;D

Nu måste jag kila, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: jenny

Shiet vad du såg vuxen ut på bilderna?!?! :O Jag vet inte varför men jag tyckte du såg mycke äldre ut. eller inte mycke men något år!! :D haha knäppt ;) Tack för en bra kväll igår! :D

2009-09-27 @ 16:47:01
URL: http://rosahurricane.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0