Lördag 12 September

Hallå!(:
Idag var jag verkligen död när jag klev upp halv nio efter att ha sovit drygt fem och en halv timme eftersom jag kom hem halv tre igår. Men jag var tvungen att stiga upp för jag och Jenny var hurtbullar och åkte till Inpuls och körde ett spinningpass på 45 min. Seriöst killen som cyklade brevid mig svettades sönder, innan vi änns börjat sjävla passet hade han en stor fet sjö av svett under sin cykel!;O hujja! Iallafall så var det så grymt skön känsla efter vi hade kört spinning, känner mig verkligen på g nu med träningen(:

Annars så har jag bara pluggat körkortsteori typ hela dagen, eller ja det gick ju inte så bra. Slog upp boken och läste typ tre sidor och sen somnade jag och sov typ i två timmar x) Vad händer med att mina powernaps alltid blir flera timmar!;O

Ikväll har jag kollat Slumdog Millionarie, fan vad bra film!(: Först i början tyckte jag den var lite små seg och fattade typ noll, men sen kom jag in i den bättre och då blev den helt plötsligt as bra(:


Nu ska jag kika lite på tv, pusshejs(:


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha jag har hört flera som snackar om den där killen som har en sjö av svett under sig, flera i klassen har pratat om han! HAHAHA XD

2009-09-13 @ 16:49:33
Postat av: Linnea

AH! Jag vill dödsgärna se den filmen! :)

2009-09-13 @ 20:49:44
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0