Fredag 4 Spetember

Tjabba(:
Idag var man tillbaka i skolan igen, känns lite ovant i början det här med praktik två dagar i veckan men man vänjer sig nog(: Iallafall så har jag och Emma köpt årskort nu på Inpuls!!;D Så nu ska vi börja träna järnet där och bli fit for fight;) Nä men jag känner mig faktiskt riktigt taggad nu för att börja träna ordentligt, så det ska bli kul! Plus att några av mina brudar redan har Inpulskort där, så nu är det bara att ni börjar höra av er till mig när ni ska och träna!(:

Ikväll har spenderats med Jokki!(: Först var vi och åt buffen på Inpuls, gott vare men vi blev inte så långvariga där eftersom vi satt ute på terassen och det blev så jäklarns kallt. Så vi åkte hem igen till Antnäs, där chillade vi bara framför datorn, Just det ringde Keso gjorde vi också, fy fan vilken rolig kille han är;P, gjorde banan med vit choklad i ungnen och kollade film. Fast jag råkade somna efter typ en kvart, så Jokki trodde jag var död;D haha

Nu ska jag dra mig till sängen, pussjting(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0