Fredag 25 September

Tjabba!(:
Idag var jag tvungen att stiga upp i ottan bara för att ha körlektion, kändes inte så lockande när jag egentligen hade sovmorgon;s Men körningen gick kanon, tror aldrig det gått så bra! Och nu är det ganska nära också, shit äntligen säger jag bara!(: Sen när jag kom till skolan så var redan Emma där och så väntade vi på att engelskan ska börja, men nä då kommer någon och säger att vi inte har någon idag! Men det var ändå rätt skönt att skippa den men jobbigt att komma till skolan ändå. Nu har vi iallafall äntligen fixat en rådgivare till vårat UF-företag och nästa vecka sker beställningen för tryckeriet(:

Nu sitter jag och dunkar partylåtar och taggar upp som fan medans jag väntar på att Amanda ska komma och hämta mig. Ikväll är det CLEO som gäller, vi ses i dimman people!;D


Kvällens Outfit


Nu blev det brottom, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0