Fredag 18 September

Tjabba(:
Seriöst i morse när jag klev upp var det -4 grader ute!;O Jag som tycker hösten varit så varm hittils men det är väl nu kylan börjar komma...

Haft skola idag som vanligt, engelska läxförhöret gick bra men våran lärare är helt jävla virrig;P Hon skulle försöka lära sig namnen och mitt namn kunde hon redan, men sen när hon skulle ge ut nå papper så visste hon inte alls vem jag var. Såna där människor är ganska rolig ändå x) Nu har vi äntligen börjat fixa massor med vårat UF-företag och på tisdag har vi bokat in ett möte med ett tryckföretag, nu känns det som att vi är på gång!(: Efter skolan blev det en sväng på stan med Emma och några killar från klassen(:

Idag hade mamma och pappa varit på Ikea, äntligen fick jag mitt älskade påslakan som jag typ velat ha i ett år men det har alltid varit slut! Så nu blir det att bädda rent i sängen(:

Ikväll har jag,Jokki,Elina,Amanda och Linnea intagit Jennys place(: Först kollade vi Idol, shit vad roligt det är att se nu när det är uttagningar. Sen hade Jenny fixat fram fika som hon bjöd på, det var helt perfekt med en så bra idé. Plus att det var så sjukt längesen vi alla träffades, gissa om vi hade mycket att prata om? Det var väldigt trevligt och våra munnar gick i ett kan jag ju bara tala om;) Så det blev en perfekt mysig fredagskväll!(:

En randombild sen i sommras(:


Nu ska jag inta sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0