Fredag 11 September

Tjabba!(:
Idag har skolan bara rullat på som vanligt, och inte alls för jobbig. Vi fick iallafall fixat lite med vårat UF-företag och projektarbete, nu har vi registrerat oss och så på UF så nu är det bara en rådgivare som saknas och sen så kan vi börja jobba med det här på riktigt. En rådgivare ska vi försöka fixa till veckan, hoppas vi hittar en bra(: Vi behöve då iallafall inte gå till halv fem utan slutade kring tre så det var skönt(:

Idag är det ju den 11 September, tänk ändå att det var åtta år sen world trade center kraschades! Hur kan tiden gå så snabbt, jag kommer ihåg det som att det typ hände nyss.

Ikväll fick jag skjuts in till stan av söta Jenny(: Jag gick på bio med Emma, Sofia och en av deras kompis från Kalix. Vi såg The Ugly Truth, shit vad bra den var! Hur rolig som hellst, ja det var verkligen en sån där film jag gillar!;) Efter bion blev det bara jag och Emma kvar, vi åkte runt i bilen lite och sen träffade vi Emmas kompis Mattias på strandparkeringen. Efter vi hade varit där ett tag höll jag på att frysa ihjäl så med hungriga magar knallade vi till Max och käkade. Där var det hur mycket folk som hellst som man kände så det var kul, och det hände en del lite dramatiska grejjer där inne också;D Vi blev iallafall kvar där i flera timmar, och kring halv tre var jag hemma igen. Men rolig kväll blev det ju ändå!(:

Ni måste bara se den här filmen om ni inte sett den!;D


Nu ska jag kila, pusshejs(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0