Torsdag 22 Oktober

Tjabba!(:
Praktik på H&M idag igen, måste varit den roligaste dagen sen jag började min praktik!(: Jag och den andra praktikanten Lisa fick lära oss kassan! Ojoj vad svårt det var i början och när dom gick igenom kassautbildningen var det som att allt dom sa kom in genom ena örat och ut genom det andra. Men sen fick vi stå i kassan i tre timmar. från  början var man ju helt lost men efter ett tag började allting sitta lite bättre, tur att man alltid hade en ordinarie personal vid sin sida. Men nu kan jag iallafall hur man betalar med kort eller kontanter men det här med returer och återlämning är jag inte alls någon hejjare på ännu. Det var iallafall skit kul och det kändes på riktigt som att jag jobbade där:D Så efter lovet är det bara att komma in onsdagar eller torsdagar och handla av mig;D

Jag och Lisa skrev även upp oss på firmafesten som sker i slutet av november. Skönt någon som också är ynka 18 små år. Dom säger att det alltid är galet på deras fester, så vi får väl se hur uppskrämd jag är efter det där!;)

Förrästen så sitter jag på pappas dator nu för att min dator måste åka till farbror doktorn och bli frisk (pappa alltså) Ne nu ska jag sluta prata om ointressanta saker och gå och lägga mig, är helt slut i kroppen.




Ha det bra, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Elina

ååååååååååh vad kul :D:D

2009-10-23 @ 09:44:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0