Tisdag 13 Oktober

Tjabba!(:
Idag fick vi besöka LTU, vi var fyra stycken tappra själar från våran klass som var där. Jag gick iallafall med Emma,micke och Dennis fast sen drog micke och dennis. Vi gick inte på några föreläsningar för alla verkade vara så tråkiga och handla om så konstiga grejjer. Men vi var däremot med i en massa tävlingar och sen han vi med att leka lite på teknikens hus. Det var ju år och dagar sen man var där, men shit vad litet allt var. Vi tröttnade typ efter en kvart men när man var lite kunde man ju vara där en heeeel dag! Sen när vi skulle äta lunch hade vi  världens beslutsångest fast det blev till slut Subway iallafall, gott som tusan var det!(: Och såklart så fick jag min dagens upplevelse, ni som känner mig förstår nog vad jag menar;) haha

Ikväll har jag varit med Jenny och Amanda(: Först följde jag och Amanda med Jenny för att storhandla på Kvantum, det var en upplevelse att få storhandal själv utan förlädrar. Nog för att det inte var jag som skulle handla men iallafall. Det var den bästa storhandlingen jag har varit med om och kul hade vi!
Efter det åkte vi hem till Amanda och kollade nyaste avsnitten av One Tree Hill och Gossip Girl, lika bra som det är varje vecka var det!(:


Nu måste jag hoppas i säng, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0