Söndag 4 Oktober

Tjabba!(:
Idag klev jag upp först 07:20 och ringde till Jenny och sa att jag inte skulle åka med henne. Egentligen så skulle vi jobba fast jag vet inte om jag skulle vara där eftersom jag inte vet om jag blev konfrimationsledare igen eller inte:P Iallafall så var min hals helt uppsväld och jag kunde knappt prata så det var ändå ingen ide att jag åkte dit. så jag gick och la mig igen och sov till elva, gud så skönt det var!(:

Annars har jag bara varit hemma mest och följt med mamma en sväng till Ica Maxi och pluggat lite. Har även stoppat upp mina nya skoställ i hallen, äntligen kan jag också ha mina skor i hallen. Det blev höst/vinet skorna som åkte fram nu och vår/sommar skorna fick jag plocka undan för det här året.

Så här blev det iallafal, fast det behöves nog förnyas lite med några nya skor(;



Alltså åh jag vill bara göra något med mitt hår nu men vet inte vad! Mitt hår ser verkligen för taskigt ut nu och bara hänger, jo sist jag klippte mig var innan examen så då förstår ni att det inte är så mysigt;O Antingen vill jag klippa det så där kort igen som jag hade vid jul med snelugg eller om jag spara ut mitt hår och klippa raklugg? Vad tycker ni?(:

Nu blev jag akut törstig så ska kila, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0