Söndag 25 Oktober

Tjennare!(:
Idag var första dagen jag gått ut genom ytterdörren sen i fredags, visst det är bara två dagar men kändes som en evighet. Det började krypa i hela kroppen för att jag legat som en soffpotatis här hemma och det var nästan så illa så att jag började klättra på väggarna. Men nu kan jag bara meddela att Maria är tillbaka med nya krafter och självklart ett glatt humör(:

Har varit och tränat ikväll med Jenny och Linnea, lite Body Step blev det. Så skönt att träna igen och jag kände inte alls av förkylningen nå(:

Dagens-Vill ha: Den här snygga gråa tröjan är helt rätt i höst, från H&M men den finns inte kvar i min storlek varken på internet eller i butiken:/ Så jag håller tummarna för att den kommer in igen!


Nu ska jag fortsätta kolla Love Actually, älskar den filmen för den är ju bara för söt! Ha det bra allesammans, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, måste bara påpeka att du råkat skriva "augusti" istället för "oktober". xD

2009-10-27 @ 14:32:08
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0