Onsdag 7 Oktober

Tjabba!(:
Idag blev det ingen praktig för min del, vaknade upp med världens fetaste hals kändes det som och jag lät som en karl som hade svalt ett äppel typ;> Förrästen fy vilket oväder det varit inatt och imorse, det kändes ganska bra att inte behöva ta ett steg utanför dörren. Så vad har jag gjort idag då, bara tagit det lungt och kollat tv men även pluggat till engelskaprovet vi har på fredag. Det är väl sisädår 200 glosor och en massa gramatik som jag inte fattar ett piss av. Eller okej nu har endel ändå börjat fastna i skallen.

Just det testade mitt nya nagelack idag som jag fick av mamma, från Depends höstkollektion(: Det är typ metalicfärgat


Har iallafall äntligen sålt alla mina 10 rikskuponger för vårat UF-företag. Känns bra att inte ha det hängande över sig iallafall nu gäller det bara att Emma och Dennis också säljer alla;P Oktober är ju bröstcancer-månaden och det passar ju perfekt till våra musmattor som ska tryckas. Hoppas bara dom hinner bli färdiga innan den här månaden är slut så kanske det går lite lättare att sälja dom(:

Hittade ett par assnygga boats på Topshop.se, åh vad jag vill ha dom! Men det var med ganska höga klackar så det gäller ju att kunna gå i dom, men vi får se om jag beställer dom. Så här ser dom iallafall ut(:


Nu ska jag återvända till engelskaböckerna, pusstjing(:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0