Onsdag 14 Oktober

Tjennare!(:
Idag när jag vaknade visade våran termometer ute -12, ja då var det bara att ta fram vinterjackan och det var så skönt att inte behöva frysa ett dugg när man gick till bussen.

H&M var det som gällde idag, har ju inte varit där på två veckor nu eftersom jag var sjuk förra veckan när vi hade praktik. Gissa om dom hade fått in mycket nya varor? Japp det var som att komma till en ny butik typ, så jag blev helt exalterad och var tvungen att inhandla lite kläder. Fast det blev bara ett per jeansleggins ovh en tjocktröja men dom var awesome!(: Fick också veta en jätte rolig nyhet, att den 3 november har H&M inventering i hela butiken och då ska jag få jobba!:D Hur bra är inte det liksom, äntligen få tjäna sig en slant.

När jag slutade traskade jag till Inpuls och mötte upp Emma, vi tränade ett hårt PSI pass(: PSI är nog en av dom roligaste passen tycker jag och den här gången kändes det inte riktigt lika jobbigt, så vem vet det kanske ger lite resultat iallafall(:



Nu ska jag kolla nya avsnittet av 90210, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0