Måndag 26 Oktober


Hej hej!(:
Såg nyss klart den här filmen med min lillebror, tvingade honom att se den med mig(nästan bara för att ha något att skylla på;) Den var iallfall skit rolig, och jag kände mig så där härligt barnslig igen som satt och kollade på den men barnfilmern är ju faktiskt riktigt bra. Men det jag inte tycker om med alla nya barnfilmer är ju att dom är animerade och inte tecknade längre, det blir som inte riktigt samma sak. Men om ni vill ha er ett gott skratt så borde ni kika på den här filmen(:

Min dag har bestått av: Ett PSI pass på Inpuls med Jenny och Linnea, Gått på röda korset ( det är verkligem inte min grejj att gå dit men följde med mina vänner som sällskap),Åkt bil med Jenny och Alex och hängt med Jenny ett tag hemma hos henne(: 

Nu ska jag skriva ut ett recept, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0