Lördag 24 Oktober

Hallå!(:
Känner mig mycket friskare idag, har inte haft någon feber på hela dagen hostan är typ helt borta(: Det är bara min näsa som typ är fullproppad med snorrrrr, men jag har hört att det är bra att man snorar för då håller man på att bli frisk. Men min mamma sjuksköterska som hon är, sa att det ändå är bäst att jag stannar inne idag också så att jag inte blir sjuk igen och där har hon ju en poäng.

Men vad har jag gjort då, ingenting. Eller ja jag har typ gjort egen nagelvård här hemma, så nu är min naglar sådär fräscha igen. Kollat på massa barnprogram som tex Tottaly Spice, ni vet det här med dom där tre tjejerna i grön,gul och röd dräck som är agenter och räddar världen. Alltså jag kom ihåg att jag älskade det när jag var lite och nu flera år senare tycker jag fortfarande att det är lika barnsligt bra(:

Ikväll har jag kollat filmen Män som hatar kvinnor, måste typ vara den sista människa som inte sett den ännu. Jag hade hört lite innan vad som hände i filmen och så men ändå blev jag skit rädd på vissa ställen, jag trodde inte den skulle vara så läskig som den var x) Men bra var den ju helt klart, måste nästan kolla flickan som lekte med elden(:


Nu ska jag krypa ner i sängen, pusstjing(:




Kommentarer
Postat av: jenny

ÄNTLIGEN NÅ*N MER ÄN JAG SOM MINNS DOM!!!!! DE var ju SÅÅÅ bra tyckte jag!!! Jag visste inte änns att de fortfarande gick!!! När och hur och berätta allt! :D Måste se de igen! ;)

2009-10-25 @ 12:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0