Lördag 17 Oktober

Tjabba!(:
Gårdagen var sjukt rolig till en början men slutade så jävla dåligt;/ Började med att jag träffade Emma i stan vid åtta tiden sen drog vi till tobbe i klassen eller till hans brors lägenhet. Där satt vi mest och förfestade lite några i klassen, blev som en pytte liten klassfest typ men det var riktigt trevligt(: Sen åkte jag och Emma in till stan för att åka till en annan fest en snabbis men dit kom vi aldrig. Iallafall vid tolvtiden traskade vi in på Cleo, men det blev ingen bra Cleovistelse för mig den här fredagen. Tur att jag hade min Emma som tog hand om mig!(:Tack gumman, jag lovar nästa gång ska vi ha skit skojj! Sen var alla andra människor jättesöta mot mig också så det var väldigt skönt. Men resten av kvällen vill jag bara strycka ett streck över och bara glömma...

Här kommer några få bilder från kvällen:



Idag har jag bara tagit det lungt, häng med mamma och pappa till mina kusiner och storhandlat. Men har inte mått riktigt så bra idag, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är sen igår.

Ikväll har jag varit med alla mina antnäsbrudar, åhh så längesen det var vi var allihopa och det var sjukt efterlängtat!!!(: Vi satt och snackade i flera timmar och tog igen massa tid vi missat med varandra,jokki blev brunett och vi kollade den nyaste bring it on filmen med snyggkillen;) En perfekt lördagkväll helt enkelt!

Nu är det dags för sängen,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0