Lördag 10 Augusti

Tjabba!(:
Gårdagen blev inte riktigt som planerat men det blev ändå en härlig kväll!(: Det började med att jag,Jokki och Olivia åkte in till stan vid åtta tiden. På bussen in så slutar min mobil att funka, den blir helt död!! Seriöst prick det här hände också för Amanda Iphone för typ någon vecka sen;O Iallafall när vi kommer in till stan så går vi direkt och kollar bussar till björx, det går inte en förrän om en timme men som tur är så kan Jokkis kusin skjutsa oss, tack gudarna för det annars hade vi frysit ihjäl kan jag ju bara ta och meddela. Vi intar Perssons hus och där är det redan lite folk fast typ helt okända förutom Elin,hennes kille,johanna och persson såklart. Vi hinner bara vara där typ 1½ timme, så måste vi åka in till stan för att sista bussen går halv elva från björx. Vi kände att det var lite för tidigt att gå in på Cleo vid elva så vi går till Anatolia och sätter oss där ett tag. Jokki bjuder mig på en drink som en väldigt sen 18års present;) Men tack ändå Jokki!(:

Vid tolvtiden känner vi att det är dags att dra sig mot Cleo, när vi kommer dit är det inte alls så mycket folk men typ bara efter en halvtimme är stället helt fullproppat! Men det var as skojj, jag trodde inte det skulle vara så mycket folk nu när Cleo har öppet varje fredag. Det var iallafall sjukt kul där men det hände en hel del saker för min del, och såklart hände det som har hänt dom fyra sista gångerna när jag varit ute och träffat den här personen. Det slutade iallafall med att jag tappade bort alla mina kompisar gick ut från Cleo med några och letade mina kompisar. Traskade i stan barfota för att mina fötter gjorde så jävla ont. Jag trodde aldrig jag skulle hitta dom när jag inte hade någon fungerande mobil och inte kunde någons numer utantill! Men till slut dyker Jokki och Månsson upp och vi tar en taxi hem vid half fyra tiden.

Tyvärr så glömde jag att ta med min kamera, första gången det här typ händer!;O Men ska be Jokki skicka lite bilder(:


Nu ska jag kila,pusstjing(:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0