Fredag 9 Oktober

Hallå!(:
Äntligen fredag och helg!(: Idag har det varit skola som vanligt, började med ett feting stort engelskaprov. Jag vet inte alls hur det gick men kändes inte så bra. Sen hade vi skolfoto!;O varför kan man aldrig bli bra på skolfoton det funkar som inte även om man försöker se så normal ut som möjligt. Tänk ändå att det där var sista skolfotot man tog, sjukt ändå! Efter skolfotot hade vi bara projektarbete kvar och, jag och Emma gick till banken för att starta ett bankkonto åt vårat UF-företag. Men man var visst tvungen att boka tid för sånt. 



Nu börjar vi tagga upp för nu är det dags för PARTYYY och utgång, vi ses i dimman people!;D


Kvällens Outfit

Jacka-Gina tricot
Linne-Vero Moda
Leggins-Vila
Skor-Zotano
Armband-H&M

Nu måste jag dra, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh, skorna var exakt lika fina som jag trodde att dom skulle vara :)

2009-10-10 @ 11:30:34
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0